دانلود یک کلیپ مستند و هیجان انگیز از یک اتفاق در سیرک(ایرانی)

سلام دوستان.من دوباره برگشتم.کارم رو تو این وبلاگ ادامه می دم.حتما سر بزنین

http://funny69.persianblog.ir

نظرات 13 + ارسال نظر
حسین 2 آذر 1386 ساعت 14:22

سلام آقا احسان . آقا دستت درد نکنه . وقتی گفتی که adsl نداری موندم که چه حوصله ای داری بشینی و با dial up وب لاگ آپ کنی . واقعا عشق می خواد . راستی دلم برای اون دختره سوخت واقعا حیف که نمی فهمن چه کار می کنن . اون کلیپ تکنو که دیگه معرکه بود . خیلی گلی . امیدوارم که اینترنت پر سرعتت راه بیفته و کیفشو بکنی .

حسین 2 آذر 1386 ساعت 14:38

آقا احسان یه چیزی یادم رفت آقا اگه دوست داشتی من یه تعداد کلیپ دارم ID من رو هم که داری بهم خبر بده فایل ها رو زیپ کردم آماده هستن .

آنشرلی 2 آذر 1386 ساعت 21:04

سلام وبلاگ جالبی داری با نظرم فقط خواستم خوشحالت کنم

سلام...
آپم...
یا علی مدد[گل]

سنا 3 آذر 1386 ساعت 00:46 http://sana-s.blogfa.com

سلام
خوبی؟
اومده بودم بگم که آپیدم اما مثل اینکه شما گل کاشتی
عجب آپ های خوبی
خسته نباشی

(-ـ-) بدون عنوان (-ـ-) 3 آذر 1386 ساعت 13:36

سلام دوست عزیز این کلیپ خیلی قدیمی بود اما ممنون که زحمت کشیدید...

احسان نازم سلام
خوبی
منو حسابی شرمنده کردی
ازت ممنونم
این پستت هم مثل همیشه عالی بود
ببخش که بازم دیر رسیدم
درساتو با جدیت دنبال کن و با انرژی بیشتر
مطمئنم که موفق میشی
بابت همه چی ممنون
ایام به کامت عزیز
یا حق

مهدیه 3 آذر 1386 ساعت 17:39

سلام واقعا خسته نباشی عزیز . همیشه بهت سر می زنم و همیشه کلی کلیپ از وبلاگت دانلود می کنم. حرف ندارین .(هم تو هم وبلاگت):)

امیر 7 آذر 1386 ساعت 19:20

خیلی باهالید(هم تو هم وبلاگت).البته ۲۰٪ کلیژ ها قدیمیند

مجسمه 8 آذر 1386 ساعت 01:07

خوشحالم یه جوونی به شادی تو می بینم...
همیشه شاد باشی...

حاج احمد 8 آذر 1386 ساعت 12:04

سلام چطوری بلا دمت گرم خدایی خیلی با حالی هر وقت بیکار میشم میام و تو وبلاگت کلی حال میکنم ویندوزم رو عوض کرده بودم آدرس وبلاگت رو گم کردم هر چی تو یاهو گشتم ژیدا نکردم تا اینکه امروز تو برگه هام ژیداش کردم به امید دیدار جیگر

امیر 10 آذر 1386 ساعت 21:45

ایول وبلاگت خیلی عالیه

مجد 12 آذر 1386 ساعت 14:57

- بابت حوصله و سلیقه ای که به خرج دادید، ‌بسیار ممنونم!
کلیپ های موبایل خیلی جالب و متنوع بود، موفق باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد