بازگشت دوباره

سلام دوستان.من دوباره برگشتم.کارم رو تو این وبلاگ ادامه می دم.حتما سر بزنین

http://funny69.persianblog.ir

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام ..
اپ قشنگی بود..خوشحالم که برگشتی..
من توی وبلاگ قبلیم لینکت کرده بودم اما
ادرس و اسم وبلاگمو عوض کردم اگه مایل به تبادل لینکی با این ادرس واسم لینکم کنو خبرم کن www.myelenacity.blogfa.com
مای النا سیتی شهر دلان
[چشمک]
ممنون و بای تا های [گل]

سلام

از اینکه دوباره برگشتی خیلی خوشحالم

سارا 3 بهمن 1386 ساعت 10:59 http://Www.saarra.blogfa.com

من با بی معرفتا کاری ندارم....
معلوم هست کجایی

ارین 16 بهمن 1386 ساعت 16:18 http://www.acmilan1948.blogfa.com

........#....................................# •*¨) ¸ .•*¨)
.......###..............................### •*¨) ¸ .•*¨)
.....######....**......**....###### •*¨) ¸ .•*¨)
....########....*...*....######## •*¨) ¸ .•*¨)
....#########....**...######### •*¨) ¸ .•*¨)
.....#########...@...######### •*¨) ¸ .•*¨)
......#########..@..######### •*¨) ¸ .•*¨)
........#########@######### •*¨) ¸ .•*¨)
..........########@######## •*¨) ¸ .•*¨)
........#########@######### •*¨) ¸ .•*¨)
......#########..@..######### •*¨) ¸ .•*¨)
....#########....@...######### •*¨) ¸ .•*¨)
....########...............######## •*¨) ¸ .•*¨)
....######.............…........###### •*¨) ¸ .•*¨)
.....####...............................#### •*¨) ¸ .•*¨)
.......#......................................# •*¨) ¸ .•*¨)



سلام عزیزم ......


واقعا زیباست..........................................................................




من ایدمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم







منتظر حضورت در کلبه عاشق تنها هستم .... /بای /[گل]

ارین 16 بهمن 1386 ساعت 16:19 http://www.acmilan1948.blogfa.com

........#....................................# •*¨) ¸ .•*¨)
.......###..............................### •*¨) ¸ .•*¨)
.....######....**......**....###### •*¨) ¸ .•*¨)
....########....*...*....######## •*¨) ¸ .•*¨)
....#########....**...######### •*¨) ¸ .•*¨)
.....#########...@...######### •*¨) ¸ .•*¨)
......#########..@..######### •*¨) ¸ .•*¨)
........#########@######### •*¨) ¸ .•*¨)
..........########@######## •*¨) ¸ .•*¨)
........#########@######### •*¨) ¸ .•*¨)
......#########..@..######### •*¨) ¸ .•*¨)
....#########....@...######### •*¨) ¸ .•*¨)
....########...............######## •*¨) ¸ .•*¨)
....######.............…........###### •*¨) ¸ .•*¨)
.....####...............................#### •*¨) ¸ .•*¨)
.......#......................................# •*¨) ¸ .•*¨)



سلام عزیزم ......


واقعا زیباست..........................................................................




من ایدمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم







منتظر حضورت در کلبه عاشق تنها هستم .... /بای /[گل]

سارا 6 آبان 1387 ساعت 15:56 http://farasolove.blogsky.com

سلام ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد